Тендер на закупівлю обладання для дитячoго центру від 23.09.2025

Тендер на закупівлю обладання для дитячoго центру від 23.09.2025

Загальна інформація:

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД«ВОЛОНТЕРСЬКА СПІЛКА «ПОРУЧ»

Адреса: 01135, м. Київ, Шевченківський район, вул. В’ячеслава Чорновола, буд. 25 оф.209, літ. А.

ЄДРПОУ: 44892852

Назва предмета закупівлі та мета закупівлі:

Закупівля технічного обладнання та матеріалів

Термін подачі пропозиції:

Цінові пропозиції приймаються з 23.09.2025 до 30.09.2025  до 18.00 включно

Повідомлення про внесення змін до тендерної документації №1

Замовником прийнято рішення про продовження терміну подання тендерних пропозицій у рамках процедури закупівлі з 1.10.2025 року до 07.10.2025 року.

Також внесено зміни до структури закупівлі: кількість лотів змінено з 16 на 5.

Цінові пропозиції приймаються з 01.10.2025 до 07.10.2025  до 18.00 включно

Повідомлення про внесення змін до тендерної документації №2

Замовником прийнято рішення про продовження терміну подання тендерних пропозицій у рамках процедури закупівлі з 8.10.2025 року до 15.10.2025 року.

Цінові пропозиції приймаються з 08.10.2025 до 15.10.2025  до 18.00 включно

Повідомлення про внесення змін до тендерної документації №3

Замовником прийнято рішення про продовження терміну подання тендерних пропозицій у рамках процедури закупівлі з 16.10.2025 року до 23.10.2025 року.

Цінові пропозиції приймаються з 16.10.2025 до 23.10.2025  до 18.00 включно

Повідомлення про внесення змін до тендерної документації №3

Замовником прийнято рішення про продовження терміну подання тендерних пропозицій у рамках процедури закупівлі з 23.10.2025 року до 06.11.2025 року.

Цінові пропозиції приймаються з 23.10.2025 до 06.11.2025  до 18.00 включно

Предмет закупівлі

Перелік обладнання
НайменуванняКількість
1Компоненти IoT (див. додаток 1)1 шт
2Набір для освітньої робототехніки (див. додаток 2)4 шт
3Фото- та відеокамера (див. додаток 3)1 шт
4Ноутбук (див. додаток 4)8 шт
5Інтерактивна панель (див. додаток 5)1 шт

Вимоги до Учасників:  

Повинен бути суб’єктом підприємницької діяльності або іншою установою чи організацією, яка належним чином зареєстрована відповідно до законодавства України 

Умови оплати:

Оплата за товар здійснюється на підставі укладеного договору по безготівковому розрахунку шляхом перерахування коштів протягом 7 (семи) робочих  днів з дня поставки товару та підписання відповідних накладних/актів прийому передачі товару.

Оплата здійснюється у національній валюті України

Гарантія якості: 

Товар, який пропонується Учасником повинен бути новим, ввезеним на територію України легально. Учасник гарантує якість поставленого товару та відповідну заміну товару у період 14 днів та гарантійний ремонт протягом гарантійного терміну відповідно до законодавства України.   

У разі пошкодження продукції при транспортуванні та (або) розвантаженні, продавець гарантує заміну пошкодженого товару протягом 7 робочих днів.

Супроводжувальні документи поставки: 

– договір;  

– оригінал рахунку;   

– оригінал видаткової накладної 

Порядок подання пропозиції:

Для участі у закупівлі Учасник повинен надати наступні документи:  

Анкета учасника (ПРИКЛАД)

Статут

Виписка з ЄДР

Свідоцтво платника ПДВ, або витяг з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ)

Гарантійний лист(ПРИКЛАД)

Технічна пропозиція(Додаток №18)

Фінансова пропозиція (Додаток №19)

Технічні пропозиції надсилати на електронну пошту: it@poruch.org.ua Гридін Богдан Сергійович, директор фонду

Фінансові пропозиції на електрону пошту: s.zhabrovec@poruch.org.ua Жабровець Сергій Дмитрович, менеджер із закупівель

Пропозиції приймаються 30.09.2025  до 18.00 включно.

Цінові пропозиції приймаються з 01.10.2025 до 07.10.2025  до 18.00 включно

Цінові пропозиції приймаються з 08.10.2025 до 15.10.2025  до 18.00 включно

Цінові пропозиції приймаються з 16.10.2025 до 23.10.2025  до 18.00 включно

Цінові пропозиції приймаються з 23.10.2025 до 06.11.2025  до 18.00 включно

Пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть.   

Учасник закупівлі може подати свою пропозицію як щодо окремого лоту, так і щодо закупівлі в цілому.

Учасник закупівлі може подати кілька пропозицій щодо одного лоту (із різними варіантами запропонованих товарів).

Критерії оцінки пропозиції:

Всі лоти з №1 до №16 включно, для оцінки тендерних пропозицій буде застосовано такі критерії:

  1. Ціна – 70% від загальної оцінки.
  2. Технічні характеристики – 15% від загальної оцінки.
    • Відповідність технічним вимогам, наданим у тендерній документації.
  3. Досвід учасника / репутація – 15% від загальної оцінки.
    • Наявність досвіду виконання аналогічних постачань або робіт.

 

Додаткова інформація

Технічні характеристики по всім лотам, з мінімальними вимогами вказано в Додатках.

Контактна особа 

Жабровець Сергій Дмитрович, менеджер із закупівель

Телефон: +380688407523

Email: s.zhabrovec@poruch.org.ua