skip to Main Content

Правила видачі гуманітарної “теплої”допомоги

Реєстрація на “теплу допомогу” відбувається двічі на місяць – це ОСНОВНА та ДОДАТКОВА реєстрація. Основна реєстрація відкривається для тих, хто ніколи нічого не отримуав раніше. Додаткова реєстрація для тих, кому в минулі видачі якихось позицій не вистачило чи не вдалось зареєструватись.

  1. Реєстрація на видачу гуманітарної допомоги у вигляді побутових предметів використання відбувається через кнопку “Запит на допомогу”. Ми анонсуємо, коли буде розпочато реєстрацію. Слідкуйте за новинами в наших групах в Instagram @spilkaporuch та Telegram https://t.me/spilkaporuch та очікуйте на початок реєстрації.
  2. Заявку потрібно подавати на сім’ю, вказуючи кількість і дані всіх членів сім’ї, що потребують на допомогу. Не потрібно подавати заявку на кожного члена сім’ї окремо.
  3. Допомога надається для осіб зі статусом ВПО, що виїхали із зони бойових дій та окупації з 24 лютого 2022 року.
  4. Видача можлива для ВПО, що виїхали із населених пунктів, що знаходяться в списку територіальних громад. Реєстрація територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації оточенні (блокуванні) станом на 23 листопада 2022 року
    https://minre.gov.ua/wp-content/uploads/2022/12/1._dodatok_do_nakazu_perelik_tg_231122.pdf
  5. Довідка ВПО має бути зареєстрована у м. Київ. Це фактичне місце проживання. 
  6. Допомогу отримати можливо лише самовивозом у м. Київ. Поштою не відправляємо.
  7. ВАЖЛИВО. ВКАЗУЙТЕ ДАНІ, як наведено у формі. Формат номеру, ПІБ. Якщо Ви не вірно вказали дані (пошту, ввели невірний формат номеру телефону), чи не заповнили якісь поля із заявки (наприклад інформація про родину) – її буде анульовано.
  8. ВАЖЛИВО. При реєстрації уважно вказуйте електронну пошту, адже запрошення прийде на пошту. Якщо Ви не вірно вказали пошту, Ви не отримаєте лист запрошення і відповідно не зможете отримати таку потрібну допомогу. І Вам потрібно чекати на наступну реєстрацію. Також перевіряйте папку СПАМ, адже інколи листи можуть туди потрапити.
  9. Дата, адреса і час видачі відправляється в листі запрошенні.
  10. Перенести чи змістити дату і час видачі неможливо. Якщо у Вас не виходить прийти за допомогою, замість Вас може прийти будь-хто із членів родини чи знайомих. Головне мати при собі всі оригінали документів (довідки ВПО, паспорти і прописку, якщо це ID карта).  
  11. Якщо Ви не прийшли – заявка анульовується – очікуйте на наступну реєстрацію. Але якщо Ви регулярно реєструєтесь і не приходите по допомогу – в подальшому Ви не зможете реєструватись.
  12.  Дія для видачі підходить. Не скріншот, а сам додаток.
  13. Якщо реєстрацію було завершено – додати чи змінити кількість позицій – неможливо. Якщо чогось не вистачило, потрібно очікувати ДОДАТКОВУ реєстрацію.
  14. Якщо Ви вже отримували у нас допомогу, але не вказали цього в заявці і відмітили більше кількість позицій – заявка може бути відкоригована чи анульована. Адже ми маємо СРМ систему, де відображається все, що Ви отримували у нас чи у наших партнерів. 
  15. Якщо Ви в минулі рази отримували допомогу, але Вам чогось не вистачило – Ви можете подати заявку в ДОДАТКОВУ реєстрацію, вказавши в позиціях чого не вистачило.
  16. ВАЖЛИВО! Допомога видається разово. Тобто 1 людина може отримати по 1 позиції (ковдра, рушник, постіль, гігієна) один раз. 
  17. Посуд та сімейна гігієна видається на сім’ю.

 

Гуманітарна допомога безкоштовна та надана агенцією ООН по справам біженців в Україні (УВКБ ООН).

 

Відповіді на часті запитання

Як зареєструватись на гуманітарну допомогу - побутові речі, гігієну і т.д.? Коли буде реєстрація?

Реєстрація на видачу гуманітарної допомоги у вигляді побутових предметів використання відбувається через кнопку “Запит на допомогу”. Ми анонсуємо, коли буде розпочато реєстрацію. Слідкуйте за новинами в наших групах в Instagram @spilkaporuch та Telegram https://t.me/spilkaporuch та очікуйте на початок реєстрації.

Як дізнатись, чи пройшла реєстрація

Після заповнення форми реєстрації Ви отримаєте на пошту, що вказали лист з підтвердженням реєстрації. Після того, як ми працюємо списки – ми публікуємо їх в наших соціальних мережах та телеграм каналі. В списках вказано, хто пройшов реєстрацію та кого буде запрошено на видачу. Також ближче до дати Вашої видачі Ви отримаєте лист запрошення на пошту, що Ви вказали з адресою, датою і часом видачі.

Коли будуть опубліковані списки на видачу?

Опрацювання списків реєстрації  – справа кропітка і за один день не робиться. На опрацювання може піти кілька днів. Тому не хвилюйтесь, слідкуйте за новинами в наших групах в Instagram @spilkaporuch та Telegram https://t.me/spilkaporuch та очікуйте на публікацію списків.

Чому може бути відхилена заявка чи відкориговані позиції?

Перше, за що може бути відхилена заявка – це порушення правил реєстрації.

У нас є СRМ система, в якій ми фіксуємо все, що Ви отримували в минулий раз. Тому якщо наша команда помітила, що Ви вже отримували допомогу у нас чи у партнерів, але не вказали того в заявці – то така заявка може бути відкоригована чи анульована.

Якщо Ви не вірно вказали дані, як того вимагалось в заявці – заявка може бути відхилена. Наприклад – невірний формат номеру телефону, не вказали дані про сім’ю, не вказали довідку ВПО чи невірно вказали електронну пошту. 

Також, заявки можуть буди відхилені, якщо дані внесено до Чорного Списку нашої організації чи партнерів. Потрапити до чорного списку можливо, коли було помічено, що отримували допомогу в різних фондах, коли кількість отриманих позицій перевищує кількість осіб в родині.

Чи можу я зареєструвати на свої дані іншу людину?

Так, ми це допускаємо. Адже розуміємо, що є літні люди, яким може бути складно пройти реєстрацію. Але при цьому ми просимо вказувати дані цієї людини – паспорт, довідку, номер телефону. А от пошту можете вказати свою. Помилки при цьому не буде.

Що робити, якщо невірно заповнили форму

Очікувати на наступну реєстрацію. На опрацювання списків і заповнених форм йде дуже багато часу та ресурсів. І тому ми просимо чітко заповнювати та вказувати дані. У формі в кожному полі наведений приклад – як її вірно потрібно заповнювати. Тому дивіться на приклад і вносьте дані як там вказано. І з формою все буде гаразд)

Чи працюємо ми під час тривоги і що робити, якщо тривога почалась коли Ви ще не виїхали чи знаходитесь в дорозі.

В першу чергу Ви маєте дбати про власну безпеку і під час повітряної тривоги перебувати в укриттях. Видача не відміняється в день, коли є тривога. Ми продовжуємо видавати допомогу по завершенню тривоги та просто продовжуємо час видачі. І ми до  останнього чекаємо всіх. Тому після завершення тривоги у Вас буде час, щоб доїхати та отримати допомогу. Ми не переносимо видачу із-за тривоги на інший день, ми просто будемо довше працювати в день видачі.

Чому допомога тільки для ВПО міста Києва, а як же пригороди і область

Такі наші правила. Кожна благодійна організація має статут, за яким вона зобов’язана працювати. Статут нашої організації передбачає допомогу переселенцям, що зареєстровані в м. Києві, та людям, що перебувають у зоні проведення бойових дій. В Україні наразі діє багато волонтерських та благодійних організацій, які допомагають в своїх регіонах чи по всій країні. Наша зона відповідальності в допомозі ВПО – місто Київ. Покривати всю Україну ресурсів ми не маємо, поки що. Але, продовжуємо  розвиваємось і залучаємо нових партнерів

Чи надаємо ми допомогу малозабезпеченим, багатодітним сім’ям чи інвалідам.

Ми волонтерська організація. Ми не є державною установою чи соціальним центром. Наша організація по своєму статуту надає допомогу для переселенців із зони бойових дій чи окупації, що перебувають з 24 лютого 2022 року.

Якщо під час реєстрації чогось не вистачило чи не встигли все вказати, чи можна ще зареєструватись та отримати чого не вистачило?

Так. У нас є СRМ система, в якій ми фіксуємо все, що Ви отримували в минулий раз. Якщо Ви не отримали певні позиції – Ви можете під час ДОДАТКОВОЇ реєстрації вказати це і отримати. Наприклад Якщо у Вас в сім’ї 3 людей, а в минулі рази Ви отримали на 2, то в наступну реєстрацію Ви можете ще вказати на 1 особу. Або в минулі рази Ви отримали все крім, посуду. То в наступну реєстрацію Ви можете вказати – тільки посуд.

Чому після заповнення форми, не прийшов лист підтвердження реєстрації на пошту?

Лист підтвердження міг не прийти з кількох причин:

  • невірно  вказана пошту. Друга, 
  • Ваша поштова скринька переповнена і не може приймати листи. Її треба чистити, щоб звільнити місце.
  • потрібно подивитись всі папки на пошті і СПАМ в тому числі, інколи поштовики можуть туди відправляти листи.

Сімейна гігієна

За вимогою парнерів, що надаються гуманітарну допомогу – набір сімейної гігієни можливо надавати сім’ям від 3 і більше членів сім’ї. При умові, що Ви раніше не отримували гігієну. Гігієнічні мішечки надають для 1-2 людей. Тобто, якщо наприклад Ви раніше отримували гігієнічні мішечки, то отримати набір сімейної гігієни неможливо.

Посуд

Посуд видається на сім’ю. Якщо Ви одинока-ий, Ви такоє можете отримати посуд. В незалежності від кількості членів сім’ї – посуд видається один раз. Якщо Ви вже отримали раніше посуд на 5 осіб (чашки, ложки, тарілки і т.д.), то отримати набір каструль із сковорідкою неможливо.

Чи є реєстрація на матраци, чи будуть ще матраци, посуд і т.д.

Ми не можемо спрогнозувати наперед, що ми отримаємо від наших партнерів. Адже це залежить напряму, що в них є в наявності і що вони нам можуть надати. Тому як тільки ми дізнаємось, що допомога буде і що саме буде в допомозі – ми відкриваємо реєстрацію. Слідкуйте за новинами в наших групах в Instagram @spilkaporuch та Telegram https://t.me/spilkaporuch , як тільки буде інформація – ми одразу її повідомимо.

Як можна дізнатись розмір, колір допомоги, що буде видаватись?

На видачі. У нас немає можливості вибирати чи перебирати допомогою. Гуманітарна допомога є безкоштовною і видається для закриття базових потреб родини для допомоги в початку життя в новому місті. Ми видаємо те, що отримали. І яке воно приїде – ми дізнаємось, коли вигружаємо фури. І замінити чи змінити неможливо. Тому видаємо те, що маємо. Якщо під час видачі Вам щось не підходить по розміру чи кольору – Ви можете відмовитись від цих позицій.

Чи відправляється допомога поштою?

Допомога видається лише в м. Київ для ВПО, що зареєстровані у Києві. Це вимоги партнерів, що надають допомогу. Ми не здійснюємо доставку допомоги по Києву чи Україні, її можна лише забрати самостійно. Ми є неприбутковою організацією і не маємо ресурсу, щоб відправляти допомогу поштою.

Чому є черга, якщо видача призначена на певний час.

Ми – команда волонтерів, і робимо все можливе для максимально оптимізованого та простого процесу видачі. Кожному персонально призначається час для видачі, в період однієї години, ми очікуємо від 60 до 90 родин. Часто виникають ситуації, коли люди приходять не на свій час і таким чином створюють натовп і черги. Тому ми дуже просимо приходити Вас в призначений час і не приходити раніше.

Я в списках є, а на пошту не прийшов лист

Перевіряйте всі папки на Вашій пошті, інколи лист може переноситись Вашим поштовиком в СПАМ чи в рекламу. Ви можете через пошук по пошті знайти лист. Якщо ж листа немає – значить Ви не вірно вказали пошту. В такому випадку – очікуйте на наступну реєстрацію.

Якщо на пошту прийшов лист, а в списках немає

Такого не може бути. Адже запрошення відправляється виключно по списку. Значить Ви невірно вказали дані ПІБ. Наприклад: у формі вимагається вказати Прізвище Ім’я По-батькові. Якщо Ви так вказали, то Ви себе знайдете в списку. Але дуже часто при заповненні форми використовують автозаповнення і пишуть лише ім’я чи прізвище. 

Тому шукайте себе так, як Ви вказали у формі. Також зверніть увагу, якщо Ви отримали запрошення – це значить, що на Вас чекають – помилки бути не може. І Ви маєте приїхати за допомогою, адже на Вас вона розрахована.

Як дізнатись адресу і час видачі

Адресу, дату і час ми надсилаємо на електронну пошту, що Ви вказали. В цілях безпеки ми не розголошуємо ці дані у відкритих джерелах.

Тому шукайте себе так, як Ви вказали у формі. Також зверніть увагу, якщо Ви отримали запрошення – це значить, що на Вас чекають – помилки бути не може. І Ви маєте приїхати за допомогою, адже на Вас вона розрахована.

Якщо не виходить прийти в призначений день

Ми отримуємо надзвичайну кількість запитів на допомогу. Наші волонтери працюють понад свої сил, якщо ми будемо кожен раз міняти дату і час видачі – ми не зможемо опрацьовувати такі масиви запитів і змушені будемо перестати надавати допомогу. Але ми хочемо, щоб кожен отримав таку необхідну допомогу. Перенести час і дату видачі неможливо. Ви можете попросити когось із членів сім’ї чи знайомих отримати замість Вас допомогу, головне щоб вони мали при собі оригінали Ваших документів (Паспорт, прописка, довідка ВПО). 

Якщо не прийшли на видачу

Змістити чи перенести день видачі – неможливо. Але, не спішіть розчаровуватись. Адже попереду ще будуть видачі та реєстрації. Слідкуйте за новинами в наших групах в Instagram @spilkaporuch та Telegram https://t.me/spilkaporuch та очікуйте наступну реєстрацію. Ми раді будемо Вам допомогти, як тільки з’явиться така можливість.

Чому форма реєстрації може “висіти”, не відкриватись та інші технічні негаразди.

Ми всі технічні моменти закриваємо своїми силами, і коштів на фахових програмістів та на програмне забезпечення у нас немає. Тому, на жаль, ми не застраховані від технічних помилок. І інколи вони можуть виникати. Але ми працюємо над цим і намагаємось створити систему, яка буде працювати максимально автоматично, щоб мати змогу опрацьовувати заявки у великих масштабах. 

Коли одночасно у форму намагаються увійти кілька тисяч людей – ніяка система не витримує. Особливо коли посилання на реєстрації передають чи публікують в групах де перебувають сотні тисяч учасників. Ми намагаємось боротись з такими ситуаціями, але слідкувати за кожним, хто це робить – неможливо.

Як зареєструвати дітей і чи потрібно на кожного члена сім’ї створювати реєстрацію?

Заявка формується на сім’ю. Не потрібно робити на кожного окремо, такі заявки будуть відхилятись як дублі. Тому Ви реєструте 1 заявку, але вказуєте дані всіх членів родини. 

Якщо Ви вже отримували допомогу, але не отримували на дітей чи ще на когось із сім’ї – Ви формуєте заявку на себе, в інформації про родину вказуєте дані. На неповнолітніх заявку оформити неможливо.

Інші запитання

Графік роботи штабу

Ми Волонтери і працюємо на благодійних засадах. Тому ми не перебуваємо на штабі 24/7. Всі видачі допомоги відбуваються по запрошеннях на конкретні дні. Просто прийти і отримати допомогу без запрошення неможливо. 

Час роботи: кожного дня з 11 до 18 за попереднім записом. 

Стосовно роботи дитячих гуртків Ви можете ознайомитись і записатись на сайті https://www.poruch.org.ua/projects/poruch-space

Як дізнатись, коли буде реєстрація на продуктову допомогу.

На даний момент реєстрації на продуктову допомогу немає. На жаль, ми не маємо партнерів, що можуть надавати продуктову допомогу для ВПО міста Києва. Ми працюємо над пошуком нових джерел надходження допомоги та новими партнерствами. Слідкуйте за новинами в наших групах в Instagram @spilkaporuch та Telegram https://t.me/spilkaporuch, як тільким ми отримаємо продуктову допомогу – ми одразу Вам про це повідомимо.

Чи є реєстрація на гігієну.

Постійної форми реєстрації на гігієну немає. Частково ми можемо видавати гігєнічні набори при видачах побутової гуманітарної допомоги. З умовами якої Ви зможете ознайомитись за посиланням https://www.poruch.org.ua/faq

Як Вам відправити допомогу поштою. Хочемо допомогти.

Відправити посилку можливо: Нова пошта 

Шарлай Русана 0509078957 Відділення №337, Київ.

Сплатіть доставку, будь ласка!

Як отримати корм для тварин

Весь корм, що ми отримуємо від партнерів та небайдужих, ми відвозимо гуманітарною місією в зону бойових дій. Або передаємо через партнерів. 

В м. Київ корм не видаємо, адже його не так багато. А в зоні бойових дій тварини більше потребують їжі. Там ними ніхто не піклується, а багато тварин взагалі покинули.

Як можна нам допомогти фінансово

Ми допомагаємо людям завдяки вашим донатам

Усі звіти ви можете знайти в актуальних сторіс та в публікаціях. 

ОФІЦІЙНИЙ РАХУНОК 

БАНКА МОНО

Back To Top